سید محمدسید محمد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

سـیـد مـحـمـد،عشق بابا و مامان

سید محمد در سفر - آزاد راه زنجان

1392/4/25 1:04
3,221 بازدید
اشتراک گذاری

اواخر خرداد ماه سید محمد همراه خانواده اش و پدربزرگ و مادربزرگ به مقصد قم سفری رو شروع کرد

ساعت حدودا سه بعداز ظهر در ازاد راه تبریز زنجان  برای استراحت و صرف نهار توقف کرده بودیم که سید کوچولو در هوایی خنک خیلی لذت برد و کمی استراحت کرد...

نوشتن یادگاری یادتون نره !

 

...

 

 

10

 

21

 

 نم

 

45

 

 پیش به سوی جاده ....

45

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سیده مریم
27 تیر 92 2:42
خدا حفظش کنه
مامان حنانه زهرا
27 تیر 92 18:47
خیلی نازه سید محمد جون خدا حفظش کنه ممنون که به ما سر زدین
بابای زهرا گل
29 تیر 92 13:50
سلام هزار ماشالا گل پسر خیلی نازی دارید خدا حفظش کنه ممنون که به وب زهرا جونی سر زدید بازم بیاید آپ شده راستی سید محمد گلم من با اجازه لینکتون میکنم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
31 تیر 92 15:43
عزیزم خدا نگهش داره خوشحالم که تو کلوب میشه بچه های نی نی وبلاگی رو هم پیدا کرد
مامان سيد محمد سپهر
1 مرداد 92 9:28
ممنون بابايي مهربون خدا سايه تون را از سر خانواد تون كم نكنه ..انشاء الله هميشه به سفر خوش بگذره..
نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:39
سلام خاله جون. خوبی؟ سید محمد جون خوبه؟ خاله من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گلی) هستم اسمم نازنین زهراست بابایی و داداشی برام یه وبلاگ درست کردن اومدم ازتون دعوت کنم تشریف بیارید وبلاگم و با حظورتون خوشحالم کنید سید محمد جونو ببوسید راستی با اجازتون لینکتون کردم
مامان سيد محمد سپهر
25 شهریور 92 9:37
سلام مثل اينكه شما هم كم پيدا شدين......هر جا هستين خوش بگذره