سید محمدسید محمد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

سـیـد مـحـمـد،عشق بابا و مامان

سید محمد در مهر ماه نود و دو ...

1392/8/17 18:52
3,058 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به  همه دوستان عزیز و گرامیلبخند

 

میدونم از دستم ناراحت هستید  که دیر به دیر میامافسوس

همیشه به یادتون هستم و  همتون رو دوست دارمقلب

از طرف سید محمدگاوچران

 

123

 

123

قرار بود بابا و مامان من رو  در تولد یکسالگی ببرن تا عکس یادگاری بگیرم

اما چون  من شیطون بودم  با تاخیری چند ماهه و در آستانه بیست ماهگی این کار انجام شد ...

پسندها (3)

نظرات (7)

مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
14 آذر 92 17:12
عزیزم ایشالا عکسهای عروسیت
مامان سيد محمد سپهر
17 آذر 92 9:59
سلام ممنون باباي سيد كوچولو شما چطورين سيد كوچولوي ما چطورن؟ممنون از احوالپرس گرمتون ...چه عكسهاي نازي ماشاء الله كه سيد ما دارن بزرگ مي شن
مامان سيد محمد سپهر
24 آذر 92 10:02
سلام به سيد كوچولوي نازما.........
مامان سيد محمد سپهر
15 دی 92 19:03
سلام ...اگه دوست داشتي سيد محمد مارا درشبكه نسيم ببينين
مامان سيد محمد سپهر
24 اسفند 92 11:37
سلام ماماني مهربون ...يك سال با همه خوبي ها و بالا و بلندي هاش گذشت......اميدوارم سال پر باري را به اتمام برسانيد..وسالي پر خير و بركت در پيش روي....هر جا كه مي رين التماس دعا......من هم اگه قسمت باشه در حرم امام رضا (ع) دعايتان مي كنم ..پيشاپيش نوروزتان مبارك......خدا نگهدار كوچولو و خانواده مهربونتون
الناز
15 خرداد 93 20:20
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ---
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
7 دی 99 17:03
سلام خوشحال میشم اگه دنبالم کنید.