سید محمدسید محمد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

سـیـد مـحـمـد،عشق بابا و مامان

حرف اول....

1391/12/30 13:05
5,705 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و روز خوشلبخند

به توصیه یکی از آشنایان عزیز به نی نی وبلاگ اومدم تا در این دنیای متفاوت هم حضوری داشته باشم

حضوری شیرین از طرف سید محمد ، پسر عزیزم...فرشته

با تاخیر از این مدت که گذشته مینویسم تا به امید خدا این سایت رو به روز کنم انشاءالله ...

از اینکه من رو همراهی خواهید کرد ممنونم ...گاوچران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساقی و محمد
20 اردیبهشت 91 21:56
سلام.خوش اومدی سر باز کوچولو. ما هم یه سید محمد داریم.
سرباز كوچولو اقا(ع)
22 اردیبهشت 91 1:09
با سلام و خير مقدم انشاءا.. دسته سربازان اقا روز به روز بزرگ وبزرگتر بشه و سيد محمد با عنايت به اينكه سيد طباطبايي و دو روز زودتر به ارتش اقا(ع)پيوسته دستي از دست محمد طه من بگيره و بكشه اون بالا بالاهههههههههههههههها
متخصص در امر صداوسیما
22 اردیبهشت 91 19:20
به به چشم و دلمون روشنپس عکسای خوشگل سید کوچولوی ما کو؟من هم به جمع مشتریهای دائمی این وبلاگ پیوستم اگه قابل بدونید
مامی سمیرا
24 اردیبهشت 91 0:34
سلام بر سید محمد بن سید سجاد خیلی کار خوبی کردین واقعا هرکی پیشنهاد داده لبش همیشه خندان به مادر گل محمد سلام دارم انشا... که موفق باشید و البته از خدا میخوام که عاقبت بخیر کنه همه ما رو
مامامریم امیرعلی
24 اردیبهشت 91 10:38
سلام برسیدمحمدکوچولوودوست داشتنی.امیدوارم هرچه زودتربزرگ بشی وهمبازی امیرعلی بشی.راستی سیدسجاد عکس سیدمحمدروهم بذارمستفیذبشیم ازدیداراین سیدطباطبایی.
فریبا احیا
25 اردیبهشت 91 0:55
مریم
29 اردیبهشت 91 22:52
باعرض معذرت پیری وهزارفکروخیال.مستفیض